Rozpiska na „eRPeG-owy Maraton”

Poniżej rozpiska z kim i w jakim systemie można zagrać u nas w sobotę i niedzielę.

Sobota, 10:30 – 13:30:

MG: Pej
System: Warhammer Fantasy Roleplay 2ed.
Miejsca: 3
Opis:
Grupa wysłanników Chaosu została wysłana w celu zdobycia potężnego artefaktu z twierdzy Imperium. Artefakt ten, strzeżony dzień i noc, potrzebny jest do ważnego rytuału, który już się rozpoczął. Jeśli zawiodą – cały kult z pobliskich terenów przestanie istnieć.
Dodatkowe informacje:
Postacie będą gotowe. Nie wymagam od graczy wiedzy o świecie większej niż to, że Chaos jest zły.

***

MG: Kluza:
System: D&D 3,0
Miejsca: 4
Opis:
„Jesteście bandą dziwadeł stąpających po Faerunie, odmieńcami, którzy zostali zesłani do kolonii karnej. A teraz, kiedy zdobyliście potrzebny sprzęt możecie w końcu się stąd wydostać. Tylko jest jeden mały problem. Zobaczcie jak pokieruje Wami los.. a może nawet król..”
Dodatkowe informacje:
Postacie (gotowe) będzie można wybrać przed sesją.Sesja jest przygotowana z myślą o początkujących, więc drodzy newbie – czujcie się zaproszeni.

***

MG: MMG
System: Neuroshima – „Strażnicy Mocy”
Miejsca: 4
Opis:
Grupa aktorów, budzi się z hibernacji w świecie po atomowej apokalipsie.

***

Sobota, 16:30 – 19:30

MG: MMG
System: Legenda Pięciu Kręgów 1 Edycja „Zombie vs Ninja”
Miejsca: 4
Opis:
Grupa wojowników ninja otrzymuje zlecenie dokonania zamachu na ważnego władcę prowincji w stolicy. Niestety miasto opanowują hordy zombie.
Dodatkowe informacje:
Zasady systemu zostaną objaśnione, postacie będę już dla was gotowe. Tylko usiąść i grać.

***

MG: Rogal
System: WFRP (Darkhammer)
Miejsca: 3-6
Opis:
Klasyczny na maratonie Darkhammer, nie będę opisywał co, jak i dlaczego bo robię to co roku. Ogólnie będzie śmiertelnie i może trochę mroczno.
Dodatkowe informacje:
Jakieś podstawowe ogarnięcie. Postacie można przynieść własne (zaawansowana bez rozwinięć, na dodatkowe pytania odpowiem przed sesją) lub przygotować przed samą grą.

***

MG: Natan
System: Changeling: the Lost
Miejsca: 2-3
Opis:
Klasyczny Changeling w mocno baśniowych klimatach

***

Niedziela, 10:30 – 13:30

MG: Kluza
System: D&D 3,0
Miejsca: 4
Opis:
„Witajcie Bracia i Siostry. Dobrze, że Was widzę. Na południu Kult Erythnula, Boga nienawiści, zazdrości, rzezi i paniki, zalęgł się w naszej świątyni. Uszedł z życiem tylko Brat Pethron i nie jest w najlepszym stanie.. Potrzebujemy waszej pomocy. Jesteście jedynymi, którzy są w stanie wyplewić ziarno zła z tamtych ziem. Powstrzymajcie ich zanim dokończą rytuał Plugawego Mroku i przyzwą coś okropnego. Proszę was.. Pomożecie?”
Dodatkowe informacje:
Postacie (gotowe) można będzie wybrać przed sesją. Sesja jest przygotowana z myślą o początkujących, więc drodzy newbie – czujcie się zaproszeni.

***

Niedziela, 16:30 – 19:30

MG: Rogal
System: WFRP (Darkhammer)
Miejsca: 3-6
Opis:
Klasyczny na maratonie Darkhammer, nie będę opisywał co jak i dla czego bo robię to co roku. Ogólnie będzie śmiertelnie i może trochę mroczno.
Dodatkowe informacje:
Jakieś podstawowe ogarnięcie. Postacie można przynieść własne (zaawansowana bez rozwinięć, na dodatkowe pytania odpowiem przed sesją) lub przygotować przed samą grą.

***

MG: Kluza
System: WFRP
Miejsca: 4
Opis:
Dawno, dawno temu, gdy Krasnoludy walczyły z Elfami, żył pewien mag. Mag ten dokonywał na krasnoludach rzeczy tak strasznych, że aż niegodnych wpisania do kronik na Ulthuanie, zaś kara, którą sprawił mu górski lud sprawiła, że wypisano elfa z Wielkiej Księgi Krzywd. Krasnoludy przykuły elfiego maga do tronu w grocie tak, by nie mógł się poruszyć. Kajdany go wiążące były pokryte potężnymi runami. Wolą Krasnoludów było, by umierał długo w męczarniach z głodu i pragnienia. Kajdany trzymały maga w grocie, lecz ten wykorzystał moc, aby utrzymać się przy życiu. Wojna się skończyła, a o elfie wszyscy zapomnieli. Więzienie maga porosło Olchami i brzozami. Elf zaczął nie tylko używać mocy do podtrzymania życia, lecz także do oddziaływania na las wokół groty. Nauczył się tworzyć iluzje w lesie wokół niego. Z początku rośliny, później zwierzęta, proste budynki, aż w końcu przestało być istotne czy wśród drzewa ma wyrosnąć ogromny pałac czy miasto tętniące życiem. Im dłużej pozostawał przykuty do tronu z kamienia, tym bardziej się zmieniał. Zapomniał imion krewnych i przyjaciół. W końcu zapomniał jak sam się nazywał. Pamiętał jedynie o obietnicy, kiedyś złożonej, a niedotrzymanej. Elf nadał sobie miano Króla Olch, gdyż faktycznie władał okolicznym lasem. Mógł bez przeszkód przechadzać się po swych włościach pod postacią dostojnego władcy, czy też trędowatego żebraka. Król postanowił sprawdzić czy ludzie jak i nie ludzie potrafią dotrzymać raz danego słowa. Niejednokrotnie wymuszał złożenie obietnicy na podróżnikach przechodzących przez jego las. Zaraz jednak podsuwał im pod nos propozycje, sławy i bogactwa. Wystarczyło tylko złamać dane słowo. Jeśli podróżnik dotrzymał słowa, mógł liczyć na nagrodę. Jeśli zaś nie, spotykała go kara, lub też obietnica kary, która być może nigdy nie miała nadejść..

Teraz przyszedł czas na was. Musicie pokazać czy jesteście w stanie sprostać zadaniom wyznaczonym przez Króla Olch. Będziecie musieli dokonać wyboru. Dotrzymać, lub złamać obietnicę. Jeśli przejdziecie próby – czeka was nagroda, w przeciwnym zaś radzie – długo jeszcze będziecie budzić się w nocy na myśl o gniewie Króla Olch
Dodatkowe informacje:
Postacie (gotowe) będzie można wybrać przed sesją. Sesja jest przygotowana z myślą o początkujących, więc drodzy newbie – czujcie się zaproszeni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *